Sunday, January 21, 2007

尋找孖寶的二"菌" (菇)‥

之前呀 e 友人係旺角買咗两隻超可愛 cutie 嘅孖寶兄弟 "長大菇" & "1-up 菇" (又名 "菌")... 本來當日巳經想 "lup" 咗佢 (不過當然失敗而回啦唉!!!)

ANYWAY, 話說今日䏲完洛奇後, 由於時間尚早 (for dinner), 於是同 Y 友人由奧海城行番出去旺角, 展開一輪"尋找孖寶的二菇"嘅旅程...

my gosh, i never thought of it THAT TOUGH to find THE "菌"!!! 我哋两個行勻成條 Ladies street, 再行番轉頭, 食完日本嘢後仲揾埋潮流特區都唔見 (淨係揾倒好多長大菇拖鞋囉) @_@'

ANYWAY, gave up after around 8 - 我走咗去恆香買咗十個老婆餅 instead (wahahahaha).... 其實學我個 friend 話齋, 即使俾我真係揾倒佢两菇, 到最後我都 very likely not to buy them.. hahaha... 唸心一層又係呀, especially 我又無車尾放置佢哋 :P


有時 D 嘢真係整定嘅, 係你嘅就係你嘅, 唔係你嘅... 强求都無用... (and save some $ loh!)

一切順其自然啦! hahaha

P.S. I did find the same from eBay though.. hahahahahaa

3 comments:

Anonymous said...

someone told me i should leave these two words - 抵死

ok ok.. i add one more sentence...
你要死唔好叫我陪你一齊死

Uarzen said...

你行女人街仲乜呢!? 係信和呀~ wakakak...

WittyBB said...

hope the IM icon could be sufficient to 'suppress' your urge of getting the mushroom before you and Y-friend go to 信和 again!