Sunday, January 23, 2005

CD Review - HoCC Glam

今日一口氣買了兩隻 CD (正版呀)... 一隻是周杰倫開完無與倫比 2004 (我都有去嘛), 兩隻 CD only $80+, worth ah.... 另一隻是何韻詩的 Glam
Hocc 一向給我的印象都是阿梅梅艷芳的徒弟,經常係阿梅的表演出現,唱腔也有幾份相似,不過就無愛屋及鳥,無話特別嗜/聽 Hocc。。。這還是我第一次買佢碟!主要原因是因為好鍾意佢果兩首主打歌《艷光四射》&《如無意外》。
越聽越好聽,most of the songs 都好平均! 而家 D 碟真係好難得! 最欣賞的還是字裏行間 (or i should say in between her songs) 我係被佢令我感到佢真係好用心去「做」佢音樂!
佢係鳴謝那 part 也有提及阿梅,不經不覺她也離開了一年多。。。好似真係識佢咁! i guess b/c afterall most of us (my era) grown up w/ her songs... 也許這就是集體回憶吧!
希望 Hocc 係音樂上繼續努力,as she said, to "continue" anita's beliefs... definitely will support for singer like her who works hard!
*and it's also time for me to get a better stereo in my bedroom such that i can play CD and not by my computer* >.<

No comments: