Thursday, July 03, 2014

再談政治-母親篇


Mom:   阿女,其實你有無辦法?都係諗下走啦
我:       吓?去得邊?你仲喺度喎
Mom:   啫,我都六十幾,好話唔好聽真係果頭近。。。 你唔同呀,你有專長嘛,留喺度無用,走得,就走啦
我:       吓?去得邊? 去到邊度都係要做二等公民喎。。。講真,我無細路都好D,我有D有小朋友嘅friend真係有諗過走...真係好似果時97咁呵

So I was having dinner w/ mom earlier tonight, we have gone through what'd happened and stuffs about the 7.1 demonstration.

Obviously she was a bit worry that I was one of the 511 who got arrested (as i told her that I'd join, but i did whatsapp her Jul 2nd early morning that i was home safe at 22ish), anyway so here's our conversation.  All along, 其實,我只想輕輕帶過,唔想因為自己嘅執著而傷和氣

誰知,母親語重心長地繼續講

Mom:    而家點同97!? 97果時,只要你肯努力,一定搵到食.而家,唔同.你睇我哋而家呢D年紀,邊搵到嘢做?都有嘅,洗碗或者清潔
我:         而家洗碗好高人工㗎,好似有萬六、七蚊
Mom:     不過年紀大點搬盤碟呀。當年送你哋去讀書,都係怕你哋走唔到。你如果有機會,走啦。香港唔同晒㗎啦

聽到,真係好心酸

我媽學歷唔高,對於我嚟講,佢真係果D唔識政治嘅人,因為whole life she works her butt off for my sis and my education,佢邊有好似我哋咁有luxury 諗咁多,總之,佢只係好努力工作,希望俾我哋多個choice 

我哋仲講過其他近期比較爭議性嘅大題,好似東北未經城規會批就搶住批budget;吳亮星不停revoke自己嘅裁決;白皮書,7。1政府話只有9萬人,議員向 CY 掟玻璃杯。。。 i'm glad, my mom is not one of those 只睇 CCTVB 嘅普通C9 ( 其實佢好少睇 CCTVB D 劇),日後我亦應該對我媽多D信心

心噏,今天的香港

No comments: